Min Handlekurv ( Items,NOK 0,00)
+47 23 96 69 06
Kjøp for kr 1500 og få det toll- og fraktfritt levert

Norway FAQ's

Stelling FAQ

Slik handler du hos oss

For å foreta en bestilling hos oss skal du gjennom følgende trinn:          

1. Finn den varen eller varene du ønsker og legg dem i handlekurven. Gå deretter til kassen.                                                                                                                                              

2. Skriv inn dine personlige opplysninger.                                                                                

3. Velg forsendelsesmåte/betalingsmåte.

4. Godkjenn handelsbetingelsene.                                                                              

5. Sjekk at alle opplysningene er korrekte på oversiktsiden og godkjenn kjøpet.

 Hvordan betaler man?

Når alle varer er lagt i kurven trykker man "til betaling" for å angi adresse-informasjon. Deretter trykker man på knappen "videre" og neste skjermbilde kommer fram, hvor man så velger betalingsmetode.

Hva koster forsendelsen?

Alle pakker blir sendt med GLS for 250 NOK till døren.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi streber alltid etter å tilby rask levering. Alle bestillinger blir derfor sendt innen 3 - 6 hverdager. Hvis du skal bruke varen til en bestemt dato kan du fylle ut feltet "bemerkninger". Vi gjør alt vi kan for at varen skal komme fram til deg i tide. Vi lagerfører de fleste varene som kan ses på hjemmesiden vår. Ved bestilling av lerret, rammer med spesial mål, varer med lang leveringstid og studio staffeli er leveringstiden imidlertid 8-10 hverdager. Vi kontakter deg på e-post eller telefon.. Det kan imidlertid forekomme at enkelte varer er utsolgt og at det derfor er ekstra leveringstid. I så tilfelle vil vi ta kontakt med deg. Bestillinger som er betalt med bankoverføring blir sendt så snart betalingen er registrert. Skulle det oppstå andre forsinkelser vil vi selvfølgelig informere deg på e-post eller telefon. Vi tar forbehold om trykkfeil, tastefeil og skrivefeil på hjemmesiden. Stelling kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser hos GLS. BEMERK: Opp mot jul kan det være forsinkelser så vi anbefaler at du bestiller i god tid før vår siste frist for å være sikker på at du mottar pakken(ne) i tide. Hos GLS kan man nå velge DepostService. Da leverer fraktselskapet til din adresse uten at du behøver å være hjemme. Du må bare skrive i kommentarfeltet hvor pakken skal plasseres. Dette skjer selvfølgelig på eget ansvar.

Jeg har nettopp bestilt noe, men har glemt en ting. Hva gjør jeg?

Du lager bare en ny bestilling. Vi fratrekker frakten manuelt så du kun betaler for frakten én gang.

Bestillinger

Alle priser er inkludert moms og andre gebyr. Alle priser er dagspriser.

Når du bestiller på Stelling.no inngår du avtaler på dansk.

Hvis du ønsker å få en kopi av din bestilling kan du sende en e-post til: info@stelling.dk

Betaling

Det kan betales med:

Visa

Mastercard

Maestro

Summer blir først trukket fra kortet ditt når vi sender varen. Det blir aldri trukket mer fra kortet enn det du har gitt tillatelse til ved kjøpet.

Har jeg angrerett?

Ja, selvfølgelig! Du har 14 dager på å angre kjøpet, og så har du rett på å vente med å returnere varen til 14 dager etter datoen du har informert oss om at du ønsker å angre kjøpet. Varen må returneres i samme stand som den ble mottatt, slik at det er mulig å

selge den igjen. Du betaler selv portoen. Er vare skadet når du mottar den kan den returneres og bli byttet. I slike tilfeller betaler vi selvfølgelig portoen.

Du er selv ansvarlig for en eventuell verdireduksjon av varen dersom du tester den annerledes enn hva som  normalt er tillatt i butikken. Bevisbyrden for om den returnerte varen har mistet verdi, ligger hos selgeren. Varer som er kjøpt i nettbutikken vår kan ikke leveres i butikkene og pengene kan ikke gis i retur i butikkene.

I forbindelse med julegaver har vi en forlenget angrerett t.o.m. 31. januar.